Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

O30t78a 44K65i58n64c

27. 11. 2018 23:37

Hezké fotky, za blog máte ode mne karmu. Fakt je, že málokdy není v této oblasti mlha, moje fotky mám obdobné. Asi nejlepší viditelnost jsem v tomto roce zažil na jaře tohoto roku z vyhlídky zříceniny hradu Blansko, druhý den jsem se vydal na Erbenovu vyhlídku a už to nebylo nic moc.

2 0
možnosti

Nádherná cesta. Na Vrkoči stojí za zmínku sloupcová odlučnost čediče jako u varhan v Kamenickém Šenově. Dobře je vidět od řeky.

2 0
možnosti

Usti ma nadherne okoli. Snad ma dnes trochu lepsi vzduch nez kdysi. Driv nebylo ze Strekova ci te Vetruse pro smog videt ani dolu k rece.

2 0
možnosti
Foto

to nebyli ani letos :-(

0 0
možnosti

Dnes obzvláště vydařené. Snad jen škoda, že vrkočský vodopád měl málo vody.

2 0
možnosti

Je to Větruše, ne Vetruše.

1 0
možnosti
Foto

děkuju :-) překlep

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS