Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J91a30n 98Š98u67r35c

3. 7. 2018 10:17

Michale jako vždy perfektní fotky a komentář. Zase jsem si oživil vzpomínky na známá místa.VR^

2 0
možnosti
Foto

Michale, moc pěkné díly věnované krásnému prostředí Českého ráje. Takže mohu jen poděkovat za připomenutíR^

1 0
možnosti
Foto

Kolego Michale, přidal jsem si tě do oblíbenýchR^

1 0
možnosti
Foto

Udělal jste mi radost blogy o Českém ráji, jezdíme tam každoročně s dětmi na tábor. Konkrétně do Rakous u Malé Skály. Takže Český ráj mám seběhaný docela dost za těch deset let, ale vždy se tam těším, protože je tam prostě krásně;-)

3 0
možnosti
Foto

jsem rád že se líbí :-) děkuju

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS